onsdag 1 juli 2009

världens sämsta bloggare??

Nu har jag suttit flera gånger och tänkt skriva massa, men alltid har det kommit något annat ivägen. Men nu blir det en liiiten uppdatering iaf, va ju för sjutton TVÅ veckorsen sist. Illa Illa. Får skylla på vädret.

Igår va jag och Liam på MVC igen, 8.30. Gött å komma igång tidigt? dubbla meningar om det hehe. HAde inte min vanliga Bm för den har gått på semester, men hon jag fick istället va hur go som hellst! Glömnde väga mig dock och hon glömde fråga haha. Men några mått blev det:

Lillasysters hjärtljud: 140
Sf (första ja får reda på): 33
hb: 110/70

Sen igår gjorde vi inte så mycket mer på dagen, den va äckligt klibbigt ute. Men vi packade in oss i bilen vid 15-tiden och drog till långgrundet där vi skulle träffa mamma lite senare. Percis när hon kom ner blev himlen svart och ösregnet attackerade oss. Åkte hem till dem istället och satte oss på balkongen och Liam åt en glass. Han gillade åskan, tror det va i princip första gången han hörde det så kan lova att det va spännande:)

Vi har ju vart massa dagar i stugan med. Först bara vi tre och sen med Lena och Coffe. Det va huuur lyckat som hellst ochd et kändes verkligen som man va på riktig semester:) tänkt lägga upp lite bilder när jag fått dem av Coffe. Får se när det sker hehe.

A just det ja! Steve har ju fått jobb med! :D Särskolan på Erikslund. Alltså rakt över gatan från nya lägenheten. Helt perfekt! Ett års vikariat, men han hinner bli LASad under tiden så då måste Sjöbo kommundel anställa honom. Lovely! Å betald ledighet vid jul och sommaren. Lyx.
Med detta menas troligtvis att jag kommer vara mammaledig längre än vad jag tänkt. Mindre roligt eftersom jag vill bli klar med skolan. Men på lång sikt blir det hur bra som hellst :D

Så nu får det va nog. Undrar om någon kommer orka läsa igenom allt detta?! :D

Inga kommentarer: