fredag 24 juli 2009

"Mammaträff" i knalleland

Träffade Lisette idag! för första gången på sisådär jag vet inte..2 år eller något. Helt sjukt va tiden går. Nu har hon ju med fått barn, 15 juni fick hon en liten Iza-Tuva. Hon va en tråkig unge. bara sov och sov, men ack så söt:D

Shoppade en skjorta till Liam på rean som han kan ha på sig på kalaset på söndag. Hittade även ett par snygga badbrallor han kan ha nästa sommar:) Till mig köpte jag..trummvirvel...INGENTING! helt otroligt va kass jag har blivit på att shoppa alltså..okej att det inte är så kul eller smart att handla nu när man snart går ner igen, men ändå! Inget sug för det liksom..e väl bra för plånboken men ändå tråkigt..hade vart kul och hitta NÅNTING att ha på sig på söndag..men..får väl bli mina goa mammabyxor å ett linne som vanligt;) man kommer ju undan med attse ut hur som hellst när man e gravid tydligen HAHA

Steve jobbar ikväll..tråkigt...stackarn såg inte alls fram emot det. Får väl hoppas vattnet går eller något så han får gå hem:)

Liam la jag för ca 40 minuter sen kanske. La mig jämte honom i hans säng och läste en bok, satte på Bamse ljudbok och släckte lampan. Har hans dörr lite öppen och tänt i hallen så han har ändå ljus. verkar faktiskt som att det iaf inte kommer ta 2 timmar att somna för honom ikväll..ta i trä.. Jag har iaf hunnit vräka i mig en dumlepåse..vilket inte va ett dugg svårt eftersom det bara vatyp 10 bitar i..snålaste jag vart med om! herregud e ju fortfarande supergottesugen...får se vad som finns att rota fram i skåpet..vi va rätt duktiga på att snaska igår till fotbollen så lär inte finnas så mö kvar..jäjä...

Ska nog städa kylskåpet nu..så har man gjort både nytta inför flytten och rört på mig så jag kanske sätter igång barnafödandet:D

Inga kommentarer: