onsdag 8 juli 2009

Mysig slappdag

en och en halv timme ca..det var vad Liam sov på dagen idag..trots hur lite han sov inatt..men ja han somnade lite efter åtta nu ikväll så nu ska jag snart med gå och sova. Steve jobbar och kommer i morgon på morgonen. då slänger han i 2 maskiner tvätt innan han lägger sig, så är det bara för mig och Liam att fixa det sen:) en perfekt lösning:)
Idag har vi faktiskt fått tummen ur och börjat packa! haha kors i taket. Finporslinet nerpackat. Jag ska sätta mig och fixa lite med alla filmer nu med tänkte jag, en HEL del att sortera och plocka med.

Jag och Liam drog en sväng tillCharlotta och Martin i eftermiddags också. det va trevligt, va ett tag sen vi sågs nu. Lotta hade köpt ett par SUPERSÖTA rosa små mockasiner till Lillasyster med ugglor på. TACK SÅ JÄTTEMYCKET! det blev fika och skitsnack som vanligt. Fick även med mej 2 stolar hem, så nu har vi bordet komplett igen, bara dags att börja slipa, olja och fixa sittdynorna så vips har vi ett nytt bord:)

Nu ska jag sätta igång med filmer/cd/spel-sortering. SÅdärkul, men ändå nödvändigt:)

Inga kommentarer: