torsdag 23 juli 2009

regnet det bara öser ner...

Ja, ännu en vacker sommardag har passerat. regnat oavbrutet HELA dagen..hur är det möjligt!!? Vi har haft en riktig slappdag. Film, bus och mys. Vi har frostat ur frysen med, så ännu en sak att stryka från "att göra"- listan. Så skönt! Börjar faktiskt se ljuset i tunneln inför flytten. Bara tapetseringen i Liams rum som fortfarande är ett stressmoment, men jag får helt enkelt lita på min släkts tapetkunskaper och hoppas att Bostäder godkänner det så vi slipper betala över TRE TUSEN. ååå får ont i magen bara av att tänka på det..men det är ingen idé att tänka på det nu.

Det visas Helsingborgsmatch på tv ikväll så steve skulle vara hemma om jag gick ner på Torsdagskvällen. Var verkligen inställd på en skön "sista" ensam kväll med vännerna innan Lillasyster kommer. men kroppen orkar verkligen inte. lena slutar 18 och efter det så slår min kropp av om jag inte redan hållt igång på dagen, vilket jag absolut inte har gjort idag. Inte ens kaffe har jag fått i mig..herregud i morgon måste vi köpa kaffe!!

Så nu sitter jag är i mjukisarna igen. Liam är lagd, får se hur lång tid han tar på sig att somna idag stackarn. men han va verkligen trött nu så hoppas det går fort.

Nu är kl 20.00 och dags för norska Unga Mödrar. me like! haha hade jag inte flyttat därifrån hade jag kanske vart med där och vart kändis nu ;)

Undrava det står i Elfsborgsmatchen förresten..måste undersökas.

Ha det gött gott folk!

Inga kommentarer: