söndag 19 juli 2009

lite från veckan som gått

Denna veckan har vart full rulle och datorn har inte riktigt vart prio.



Förra fredagen drog Liam ner till skåne. Vi mötte upp Erik i Varberg och de tog tåget därifrån söderut. Jag och Steve stannade kvar på kusten och kolladepå 123 Schtunk, som jag hade fixat biljetter till i smyg hehe. Det blev jättelyckat och supermysigt:)

Kärlek

Mumsar glass i Varberg innan 123 Schtunk

Till i onsdags var vi ensamma, och det blev en hel del packat i lägenheten, men även mycket slapp i soffan. Å det behövde min kropp kan jag lova.


Men klart det va skönt att hämta hem lilleman igen! Jag gasade åter igen till Varberg. Jag och Liam stannade kvar där några timmar, lekte, va på stranden en sväng och avslutade med en glass. lyckat:)



Liam tyckte sanden va jätte mjuk å go, simmade runt å bara njöt:)




Har man inga badkläder funkar det jättebra att leka å pyssla i kallingar :)

Ett BM-besök hanns med i tisdags med ja, å Steve va ledig så han kunde hänga medför första gången och lyssna på Lillasyster:)


Min vikt: +1 kg
Sf mått: 35. Hon har inte helt fixerat sig än men på goooood väg:)
HB: 130/80
Hjärtljud: 145
Allt följer kurvan perfekt:)



10/7 - dagen innan v.38






Igår fyllde pappa 50 år! Massa grattis! Vi hade en mycket trevlig dag med gooooood mat och trevlig stämning:) Magen betedde sig lite skumt igår...får se vad det innebär. gjorde mer ont än den gjort tidigare. Men i natt har det vart lugnt och nu på morgonen har det vart som vanligt..typiskt...ville verkligen att det skulle sätta igång! :) Men den som väntar på något gott heter det ju tydligen....


Har säkert glömt massa saker jag har tänkt att skriva om , men nu blev det en lite update iaf! :)


Nu ska jag sätta på kaffe. Liam sitter med sin morgonritual, filmen Bilar. Han är verkligen helt frälst! passar mig bra med ca 1.5 h lugn och ro på morgonen. Å det är faktiskt sommar lov så då får man lyxa till det med mys :D


Inga kommentarer: