måndag 20 juli 2009

I fixartagen

Igår var det meningen att jag skulle höra av mig till Lena när vi hade sovit lite middag. Hur svårt är det? märks att hjärnan går på högvarv och tänker på allt annat än att vara social just nu. Stackarn trodde ju att vi hade åkt till BB, men nä bara jag som är så taskig och glömmer av mina vänner..förlåt! Blir bättring om nån månad förhoppningsvis:)

Vi va ute i Fristad iaf å kolla på DIF-IFE (för fotboll verkar ju vara viktigare än kompisar för det kommer jag ihåg). Trevlig eftermiddag och en mycket skön vinst:)

Magen spökade igår med, men precis som igår så har jag sovit som en stock inatt, och idag verkar allt som vanligt..konstiga grejer. BB-väskan är iaf packad nu.

Idag har jag fått mycket avbockat på våran Att Göra Lista innan flytten:
- Adressändring
- Flytt av el
- Ringt Bostäder om tapetsering; ja vi får göra det själva. Hoppas på några tusen i besparingar:)
- Ringt BVC- ska och hämta bilbarnstol i eftermiddag
- Betalat räkningar, de som det fanns pengar till just nu. skönt att ha lite avklarat:)
- Tagit ner hyllorna i hallen och packat ner saker.Varje sak som är avklarad somsagt är ett steg i rätt riktining.
- Sorterat och packat ner saker från toaletten. 78645 år gamla hudkrämer och dyl. utränsat och massa saker nerpackat. Nu finns det viktiga kvar bara. skönt!

Å nu känner man sig lite duktig iaf. Kommer inte orkar göra något mer på hela dagen haha. Jooodå det blir Annelundsparken lite senare med erika och noah så killarna får leka av sig lite :)

Nu ska jag fixa iordning mig själv med och snart väcka Liam, bvc om 45 minuter ju.



Inga kommentarer: