söndag 5 juli 2009

usch och fy och blääää

rubriken ska igentligen innehålla BETYDLIGT mycket värre ord än så, men får väl försöka hålla lugnet iaf när jag skriver:)
Denna eftermiddag/kväll har vart allt annat än rolig. Ont som bara den i hela mellankroppsområdet och värk såfort jag vart ifrån soffan.TUR att Steve va hemma alltså. la liam ca 30 min efter att han drog till jobbet nu ikväll. Min vanligtvis korta stubin när jag blir stressad eller liknande har blivit ÄNNU kortare nu de sista dagarna när jag mått kasst. Tycker synd om de runtomkring mig men jag gör det inte med vilje! Fortsätter det såhär måste jag skaffa mig lite avlastning på dagarna nr steve sover för det är himla elakt mot Liam annars. Ska försöka stå ut tills på fredag då Liam åker ner till skåne och faktiskt kan ligga i soffan med lite mindre dåligt samvete. även om Steve kommer få göra mycket inför flytten så känns det värre att va "lat" när Liam är med. Värsta situation jag vart med om på länge, man vill sågärna lyfta busa, va en rolig mamma. istället gnäller man om att "mamma kan inte för då får hon ont i magen" eller "akta magen." Hon har verkligen redan börjat styra familjen. USCH!

Lite nytta har jag gjort idag iaf. Gick igenom de sista påsarna nere i förrådet. Så nu är i princip allt packat i lådor och sorterat. SÅ SKÖNT!
Nu ska jag lägga mig i soffan, mumsa på lite jordnötter och se på filmen som precis börjat på femman. ska försöka somna tidigt ikväll, sömnen behövs för att göra stubinen iaf nån mm längre:)

Steve, när du läser detta, glöm inte att kommentera ;)

1 kommentar:

Steve sa...

Det blir bättre babe jag lovar =) har inte längtat efter henne så mycket som nu / love you