lördag 4 juli 2009

Skönhetssömn.....

....nej verkligen inte!Usch va jag är trött idag. Somnade nog inte förrän närmare kl ett inatt. Vågade ha fönstret mycket öppet och det va skönt att inte vakna helt dyngsur för en gångsskull. Men halv fyra vaknade jag, gick som vanligt upp på toaletten och la mig igen. MEN KUNDE INTE SOMNA OM! sista gången jag kollade på klockan va hon 05.07. Dörren slås upp till sovrummet. Godmorgon mamma!kollar klockan men knappt öppningsbara ögon. 06.46. jag dööööör! Satte på Bolibompa och stensomna. Vaknade till emellanåt och kollade så han satt kvar hehe, och det gjorde han såklart min duktiga kille:) Sen blev det frukost och tillbaka för mys i sängen. Eftersom han somnade ganska sent igår och va uppe så tidigt så la jag honom faktiskt kl 10, lagom till melodikrysset hehe, och han somnade snabbt. Tanken är ju att vi ska ut till Fristad och bada sen, skönt att ha en pigg unge med sig:)

Inga kommentarer: