torsdag 10 september 2009

solen lyser himlen är blåååå

Å vilket underbart väder det vart idag! Jag slänge in barnen i bilen och drog till Nolhagaparken i Alingsås. Aldrig vart där innan, och nej jag blev inte besviken:) Tog lite kort också som jag tänker lägga in I MORGON. Har jag inte gjort det så ring och skäll på mig haha.

IDAG ÄR NELLIE FYRA VECKOR GAMMAL! UJUJUJ VA TIDEN GÅR :)

Ja..pluggandet har börjat nu med..eller ja, jag har börjat läsa i min bok jag fick hem idag hehe..har ju lite att ta igen sen i måndags, men inte allt för mycket. Jag har ett stort frågetecken; VART ÄR MINA RÖDA GLASÖGON?! Hittar bara de gröna, och de är ju så innihelvete (ursäkta språket) skeva så de sitterju knappt fast. Kan man gå tillbaka efter 1.5år och de fixar till dem? men åå jag vill ha mina fiiiina röda. Nån som såg dem i flytten kanske?? hehe

nej nu får det bli sängen.
GoNatt

Inga kommentarer: