lördag 5 september 2009

En liten sjukling här hemma:(

Liam har vart sjuk högst fem gånger i sitt liv. En riktig friskus trots att han inte blev ammad HAHA. Iallfall, går när vi hade mysdag inne hela dagen tyckte jag att han var lite varm men tänkte inte så mycket på¨det för han var "sig själv". Idag sov han jättelänge och var varm när han vaknade. 38.1 hade han i temp då. Han fick alvedon och blev mycket piggare, men fortfarande kinkig. Han och Steve gick ner till Knalleland och köpte några fler bitar till tågbanan och jag och Nellie mötte Marlene för att köpa skor på Skopunkten. Ingen av oss hittade något så blev bara ett par gummistövlar till Liam.

Sen gick vi in en sväng på Cubus, som dagen till ära hade 30% på alla kläder. Köpte mig ett par läckra "lack"leggings som jag var lite skeptiskt emot från början, men som Steve gillade mycket..och jag måste erkänna att jag trivs mycket bra i dem redan:) Hann med en sväng in på Gina med, där jag hittade en stickad tröja för fyndpriset 149kr. en grå. Också redan blivit en favvis så blir nog köpa den i fler färger hehe. En mössa blev det med...nej, man kan inte få för många mössor haha.

Sen va Marlene och mamma här en sväng. Marlene gjorde mor min mycket fin i håret. Sen blev 9det fotbollstittande. Bra jobbat Sverige!

Tog ny temp på Liam på eftermiddagen med. 39.4! Staaackars killen! kokade ju..usch va han va liten och ynklig...Alvedonen gjorde honom mest hyper, men han somnade gott hos mormor i soffan.

Vi bokade även biljetter till In Flames den 12 december. Det var meningen att Steve skulle få det i födelsedagspredent i år igen..men ja...nu vet han att han ska gå iaf. Kommer bli riktigt kul! Min ängel till mor har bokat in sig som barnvekt..får se hur det blir med Nellie lite senare..om vi sover i Gbg eller om jag håller mig nykter och kör hem. E ju ett tag kvar som sagt hehe.

Nu ska jag nog gå och lägga mig...ja så får det bli. Hoppas lilleman är piggare i morgon!

Inga kommentarer: