måndag 7 september 2009

är hon mänsklig?!

Ja..hur natten som var skulle bli visste vi ju inte riktigt igår när hon tillslut somnade vid elva. Vi gick och la oss vid halv tolv tolv nångång. Jag vaknade av att hon skrek att hon va hungrig..kollade klockan på mobilen. 04.06!! herreguuuud ungen hade sovit i FEM timmar :D tänkte att det va nog den sömnen jag fick för natten..gav henne mat..and guess what? hon stensomnade och vaknade inte förrän ca kl 8 nu i morse. Helt sanslöst. Så nu hoppas jag det blir samma idag haha. nä kanske inte..liiite mer måste hon sova på dagen faktiskt för man märkte att hon liksom var övertrött på sitt egna lilla vis.

Liam vaknade alldeles för tidigt för sitt eget bästa. Ca halv åtta tror jag. Hur kinkig som hellst och skällde på mig att jag var dum haha. Så nu ligger han i sin säng igen och vilar sig lite..hoppas han somnar för en så trött unge orkar jag absolut IKKE med en hel dag, speciellt inte om Nellie inte sover något.

Nu ska jag dricka mina obligatoriska morgonkoppar kaffe. Mums!

Skriver väl mer senare idag om jag har ork..och lust..:)

Inga kommentarer: