fredag 4 september 2009

förkylningarna har tagit över?

verkar ju som att varenda kotte har någon form av sjukdom nu?! Både jag och Steve har åkt på snorsjuka..usch..

Idag var det meningen att Steves mamma "Snöret" och lillebror Anton skulle komma upp från Skåneland och se Nellie för första gången. Men Snöret ringde nu i förmiddags och sa att de har åkt på dunderförkylningar och stannar hemma:( Krya på er! Får hoppas på att det passar nästa helg istället:)

Idag är det världens trååååkväder ute. Jag och Liam passar på att ha mysig filmdag. Rorry och Hitta Nemo har stått på menyn. Kul att han börjar bli så stor så han gillar riktiga långfilmer. Sånna som jag gillar med hehe. nemo är ju en av mina absoluta favoriter!

Fick önskemål av farmor igår att jag ska lägga in fler bilder i mina inlägg. Meningen är ju att jag ska göra det..men det är lite jobb med det, hitta sladd och spara bilder och sånt..men jag ska försöka ta tag i det..måste ju vara mån om mina kära läsare:)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ska jag börja sortera Liams garderob. Ut med försmått och in med nytt! Var hos farmor och hämtade hem lite kläder( eller mycket kläder) som vi fått av en släkting. hur fina kläder som hellst:) behöver inte köpa något nytt i princip. underbart. Det som Liam har växt ur ska jag nog lägga ut på blocket. Så kan andra fattiglappar unna sig lite med:) Begagnade barnkläder ger jag tummarna upp för!

Inga kommentarer: