torsdag 3 september 2009

GRATTIS NELLIE PÅ 3 VECKORSDAGEN!

Nämnde jag förresten att tiden går fort?! :D
Dagen firade vi till att börja med att sova till kl ELVA efter en natt där Nellie fick för sig att leka "gå upp varannantimme"-Leken. Mamma gillar ikke. Men nu efter lite kaffe och extra sömn är jag fit for fight tills Liam kommer hem:)

Idag skulle dom ta kort på förskolan. Steve fick välja kläder dagen till ära:) Nellie vaknade i morse när killarna var uppe så jag fick se min stilige lille kille:) hoppas korten blir fiiiina så man har alla julklappar till släkten klara ;) okej farmor, pappa och alla andra som kände sig träffade; Ni har glömt detta innan jul :D


Sitter här med min kaffe kopp i lugn och ro (?) och lyssnar på Takidas nya skiva som släptes igår. Och nej jag har inte köpt den. Den är som de andra skivorna..låtarna är inte jättetilltalande (är det ett ord?) men efter att ha lyssnat igenom några gånger blir de bättre och bättre. Så det är mitt projekt just nu..takida på repeat. Blir jag såld så är nog målet att fixa barnvakt och gå på konsert med dem senare i höst. Hade vart kul:) Vi har ju en annan konsert inplanerad också, fast inte förrän i december så den återkommer jag om:)

Hm vad ska man hitta på sen efter man har hämtat Liam om en timme då? Får nog bli att bara va ute på lekplatsen här utanför tror jag..som jag föröverigt inte förstår varför den får stå kvar så skruttig och farlig som den är..den ingår iaf INTE i EU.

Shoppat lite till Nellie på tradera de sista dagarna med, jättesöta tunikor och leggings bla som hon ska ha på Hanna o. Martins kalajs nästa helg. och möjligtvis på Iza-Tuvas dop med helgen efter:)

OJ detta blev verkligen ett Gott O Blandat inlägg. är väl så livet ser ut just nu kanske så passar la bra:)

Over and out


Inga kommentarer: