söndag 6 september 2009

På bättringsvägen igen:)

Idag är det inte samma liam som igår. Han är mycket piggare. Skönt! Men jag håller honom hemma ifrån dagis i morgon med för säkerhets skull!
Idag har vi haft ännu en slappdag. Jag och Nellie sov till halv tolv ca haha. underbart. Hon är inne i en "piggelina" period, hon verkar inte behöva alls mycket sömn. Stensover i ca 10 minuter sen vaknar och är hur pigg som hellst. På nätterna sover hon max tre timmar. tur det iaf så man får sova:) Imorse ammade jag liggandes, stensomna. Hur bra som hellst ju! :D

I morgon börjar jag skolan. Upprop kl 16.00 på erikslund. JAg ska läsa Psykologi A nu först. Fixat bok på blocket av en tjej, får den förhoppningsvis på tisdag. Jag hoppas att jag har nytta av mina förkunskaper så kursen inte blir allt för jobbig och tar för mycket tid. men jag tror det ska gå bra. Sen ska jag ju läsa Psykologi B med, vilket nog blir lite jobbigare. Historia A med sen..DET blir ju intressant och se hur motivationen är då..tur man har Steve som personlig lärare om jag skulle behöva:)

Solen skiner ju visst ute..man kanske skulle ta ut och rasta Liam på lekplatsen sen en liten stund..frisk luft e ju alltid bra menar jag!



Inga kommentarer: