torsdag 18 februari 2010

Bättre sent än aldrig..

... "- Har du slutat blogga?"

Nä, bara en såkallad formsvacka! haha. Vet inte riktigt varför, inte precis tidsbirst utan mer inget skrivsug helt enkelt. Men nu när ja känt mig lite halft seg/trött/dåligt humör de sista dagarnakom jag att tänka på att det kanske hjälper att skriva av sig, för det är inte ofta jag känner mig nere annars. Så här sitter jag nu, och känner hur jag genast blir mycket friskare! haha

Annars då? Joo det rullar på...just nu är kvällarna fyllda med mys i soffan framför OS. Det är himla tur att man är intresserad annars hade nog denna tid inte vart speciellt kul. Men för oss sportidioter är det ju hur kul som hellst! Och man är ju inte förvånad att det går relativt dåligt för svenskarna heller,så det är verkligen för skojs skull man kollar. Just nu Anja i slalom, eller ja snart. Där snackar vi vinnarskalle! Äh, nog om os

I morgon var det meningen att vi skulle tagit en djurparkstur med Liams bäste vän Noah och hans minst lika trevliga mamma Erika, men lillemannen har lyckats bli sjuk så får hoppas det kanske blir på lördag istället!
Får se va vi hittar på här hemma i morgon istället..om du har förslag så hör gärna av dig!

Nä nu ska jag inta liggläge i soffan. Blev inte precvis något väldigt spännande inlägg, emn ändå ett godkänt resultat med tanke på sista tidens träning. Lite ringrostig, precis som elitidrottarna;)

Kram kram på er och ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: