onsdag 30 december 2009

Lugnt och skönt..

ja det är var det är här hemma nu. Liam och Steve är nere i Skåneland hos respektive släktingar och har det bra:) Jag och Nellie njuter av att inte ha någonting mer att göra än att...ja..göra nästan ingenting:) Det är vi värda! bara mysa och ha det allmänt gött.

Julen var lyckad med förresten. Vi bodde ju 7 pers här hemma på 70 kvm..klart det va trångt men det fungerar bra när dom är här, kanske för att tre personer konstant sitter vid ett bord framför sina dumburkar;) Det blev massa fina paket och god mat. Märkt att jag inte är speciellt bra på att ta kort på högtider men kanske är tecken på att man har fullt upp:)

Nu skriker lillfisen efter mig där från babygymet. kanske dags för lite gröt!

Skriver mer senare om jag finner inspirationen!

2 kommentarer:

Annelie sa...

Ser att bloggen inte är uppdaterad på länge... Allt väl med er???
Kram Annelie

MADELEINE sa...

Kul att hitta fler mammabloggare, hit kommer jag gärna igen!!