fredag 18 december 2009

3 generationer

kl 9 i morse ringde mamma och frågade om jag o lillbusan ville hänga med ut på en liten shoppingrunda, och jag menar det säger man ju aldrig nej till, speciellt inte när man precis fått barnbidrag :D Blev underground på brämhult, outlet i...ja va det nu heter...neranför trandared...innan gånghester typ..aja anyway, hittade mig en fin babyfilt och kallingar till Steve:)

Sen vidare ut till Viared till PR ramar utförsäljning eller vad det nu hette..köpte en lampskärm till Liams fönster, får se om jag kan få tummen ur och lägga in bild sen..vit med svarta stjänor var den iaf. vidare till Halens lagerförsäljning där vi bara kikade lite. Sen var det dags att hämta Liam på förskolan, sista dagen för honom innan "jullovet". Vi var skithungriga och Liam hade inte ätit mellanmål så blev en tur till MAX å käkade smarriga burgare och drack välbehövligt kaffe. Steve mötte upp oss där och tog med Liam hem. brudarna fortsatte vidare en stund till, Rusta och köpte lite smått och gott och sen Willys (för andra gången idag). Köpte ingredienser till kvällens mys: tacopaj, som förövrigt blev sanslöst gooooo

När vi kom hem runt halv sju hade Liam redan slocknat. Så har vart en väldans lugn och skön kväll här nu, med PÅ SPÅRET och lite allsvensk hockey. Nu sitter my partner in crime och spelar på den andra datorn och jag sitter här..riktigt romantiskt:D Nä men det är skönt att bara få sitta för sig själv och göra vad man vill ibland också. Tror det blir sängen för mig snart med..sov så dåligt inatt med nellie på ena armen..cepe ont i ryggen får jag av att ligga på sidan så länge....men vad görman inte för att de små ska sova? :D

Oj det blev ett långt inlägg om egentligen ingenting..men ja..det är så dagen har vart iaf..alltid trevligt att umgås med lilla mor. Blir troligtvis mer av det i helgen..och då ska jag vinna i Blockus. provat det spelet? gör det! :D

Nä nu tog orken slut. Inget mer att skriva helt enkelt. lägga sig och päsa i soffan lite..finns det nått på tv? over and out.

Inga kommentarer: