söndag 6 december 2009

midnatt råder tyst det är i huset..

njae okejdå kanske inte midnatt, men 01.39 står klockan på och det är garanterat tyst i resten av huset. här är full rulle på lillbusan däremot! Garanterat att hon VET att vi ska upp kl 06.00 i morgon (idag) för att bege oss till Ullared, GARANTERAT! men hon håller någ på att somna här nu iaf..stackarn är ju så dunderförkyld så hon kan ju knappt andas när hon har nappisen i munnen.

Eftersom vi somsagt ska till Ullared i morgon har vi skickat Liam till mormor o. morfar (48 kr frakt för den som undrar). Va ett tag sen han var där nu och myste själv och blev ordentligt bortskämd som man ska bli:)

Vi åkte på roadtrip hela familjen i fredags med. Överraskade Steve med att åka till Karlskoga och kolla på Bofors- BHC. 25 mil! Nellie skrek ta mej tusan iaf 1/3 av vägen. nej nej inte alls stressande! Matchen gick iaf åt skogen så behöver ju inte skriva nått mer om den. Men mysigt att komma iväg ibland:)

Tack för alla gratulationer till förlovningen! De som känner mig vet att jag alltid sagt att jag aldrig ska gifta mig. Skulle vara 24 år när jag fick mitt första bar. Ja ni ser ju...Iaf så trodde jag inte att detva en så stor grej att byta ringar med varandra..men jösses det verkar ju vavärsta grejen :D Å om man ska gifta sig..ujuj vågar inte tänka på det ens! Min käre mor sa till mig att man garanterat får en 4-brödrost när man gifter sig, så nu vet ni anledningen! Våran gamle maskin som bara gör 2 fjuttiga mackor har nämnligen pajjat.

Nu har lillstrumpan strängt igen affären här (ögonen), och jag börjar bli för kryptiskt för mitt eget bästa..man kan nästa tro att jag har gått på julsnapsen.

Bud har man fått med i morgon: De otroliga omåttligt populära PLASTPÅSARNA och STRUMPOR :D

God natt fottfolk! nä.. GOTT FOLK


Inga kommentarer: