fredag 18 december 2009

Semester!

Japp, kl halv tre idag får Steve några veckor ledigt! Ååå så mysigt, han har verkligen längtat efter att få va hemma och gooosa med sin lilla prinsessa, busa med gangstern och ja..umgås med mig med förhoppningsvis :D

Idag på morgonen skjutsade jag killarna till sina jobb. Willys öppnar kl åtta så passade perfekt att gå och köpa NAN 2, modersmjölkersättning nu på morgonen för nu får det vara NOG med onda tuttar. Stackars lillan blir ju hungrig typ igen efter en timme när hon har ammat, då kan ni kanske tänka er hur jag känner mig...men jöss 103 kr för ett paket..hoppas vi får ordning på hennes mat och att hon inte ska käka sån gormetmat(stavning?)

Nu sover hon så gott så unnar mig lite morgonmys för mig själv framför datorn med min frukost och den stooora kaffekoppen.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: