onsdag 24 februari 2010

Sjukstugeuppdatering

jooorå Liams febergrader höll stabila 39.2 nu vid kl 22. Gav honom en alvedon till och han somnade gott. Stackarn är verkligen så liten och ynklig när alvedonen inte verkar! så tråkigt bara nu när han e sjuk och man är själv hemma. man vill ju ge Liam 100% när han e sjuk men e såååå svårt när Nellie behöver så mycket tid. Tur man e supermamman och fixar att få två glada barn iaf;)

Sverige fick för överigt ett guld till nyss, bra jobbat! Skulle kolla damernas andra storslalomåk nu kvart över tio hade jag tänkt men uppskjutet en timme...blir lite väl sent när man ska upp kl sex och se hockey tycker jag..men får se om jag sover eller inte! förra matchen jag skulle upp och se sov jag ju igenom eftersom nellie fick för sig att vara vaken hela natten! nu har hon förövrigt sovit jättebra de 3 dagarna efter den mardrömmsnatten. Håller verkligen tummarna för att hon börjar få in lite nattrutiner..på tiden tycker jag!

lite bilder från dagen:






Inga kommentarer: