fredag 19 februari 2010

Morgonstund har guld i mund

Idag har vi verkligen en mysmorgon. Jag, Liam o Nellie har legat under mitt täcke i soffan och kollat bolibompa. Åt frulle och nu sitter skrutten och ser på Pongo och de 101 dalmatinerna. Nellie sitter i hörnet av soffan och leker så fint med..håll i er..fjärrkontrollen. Hon är makalös med det..och sladdar..tugga mobil..ja..va ska det bli av denna donna?haha

Jo de morgonar Liam inte ska stressa iväg brukar vi mysa till det i soffan med en film, och jag får tid till mitt kaffe, fixa Nellie och mig själv. Plus att i dessa tider är det skönt att slippa börja bråka direkt på morgonen.

Ikväll ska Steve ha killkväll här hemma. Liam ska vara hemma, lägga sig iof men ändå. Det blir Tvspel hela kvällen. Jag och Nellie drar till Lena och myser istället, mycket bättre! Funderar på om jag kanske ska ta med mig så vi kan kolla filmen Fame. Inte sett den? GÖR DET! hur bra som hellst.

Måste ut till Frista med och betala min tandlagning jag gjorde förra veckan. Nu blir det leva snålt verkligen! ÅÅÅÅ jag måste få ett jobb SNARAST!

HA EN UNDERBAR FREDAG!

Inga kommentarer: