söndag 21 februari 2010

Nystart!

Ja nu ska vi se om det funkar..som du kanske ser (om du inte är ny här, välkommen isåfall) så är bloggen väldans förändrad, vilket jag hade önskat var meningen haha men nä..får erkänna att jag har suttit här heeela kvällen nu för att få ordning på skiten igen. Och såhär får det se ut nu helt enkelt. Så nu vet du vet.

:D

Idag har vi inte gjort mycket här hemma..så underbart skönt. Liam har vart på strålande humör och vi har inte skrikit på varandra en enda gång som jag kan komma på nu, vilket verkligen var länge sen sist. Därför jag känner mig pigg tror jag, när var jag uppe kl 00.01 sist liksom?! jisses..

Näää men nu är det dags att krypa ner i sängen och kolla lite Curling på tv. Klockan är satt på 06.00 då det är dags för sverige-finland. alltid lika kul!


NU sova

Natti NAtti!!





Inga kommentarer: