tisdag 23 februari 2010

Städa tills man spyr?

Usch va illa jag mår nu!!
Fick ett städryck och började torka av alla skåpsluckor och sånt i köket..sprutade med STARKT rengöringsmedel som jag nog andats in lite väl mycket av..fyfan känns verkligen som att jag måste spy ny alltså..häller i mig vatten nu..måste nog öppna balkongen och få lite frisk luft!
Men ja..halva köket e skinande rent nu iaf haha. Får fortsätta i morgon!

Liam o. Nellie ligger och sover, Steve är på Franks och kollar på fotboll med polare. och här sitter jag och njuter (förrutom illamåendet då) i min ensamhet och kollar skiskytte.

Va på Öppna förskolan i förmiddags, trevligt att träffas och prata av sig:) Liam och Jolina lekte bra med varandra med:)

nä nu får jag seriöst gå och stoppa fingrarna i halsen, detta funkar IKKE

So long suckers!

Inga kommentarer: