onsdag 24 februari 2010

Sjukling i familjen

Ja dåp var det dags för stackars Liam att va sjuk igen. Han va på dagis när dom ringde och sa att han hade 38.3 i feber. Första gången sen han bärjade på dagis hösten-07 som han blir sjuk där. Vi har verkligen haft tur!

Tog tempenpå han nyss här, 39.2 stackars. Hoppas alvedonen hjälper lite nu iaf.

På förmiddagen innan Liam kom hem hann jag o. Nellie åka till stan för hennes fotofrafering på Torins Foto i stan. ÅÅÅÅÅ hon var så super duktig! Va ju hur svårt som hellst att välja sen,men tror jag valde rätt! Fotofrafen frågade om de fick använda några bilder till deras nya hemsida med, så kul!:) Mammaslilla fotomodell :D

Nu är Steve o. Nellie ute och fixar lite ärenden. De kan behöva lite far/dotter tid, speciellt om han sak vara pappaledig sen som vi hoppas på:)

Dags att börja inhandla lite till dopet med, mycket som ska fixas även om det inte är ett speciellt stort kalas!

Nä, nu ska jag krypa närmare mitt lille element här brevid mig och gooooosa

Take care, och Heja Sverige!

Inga kommentarer: