fredag 26 februari 2010

Good morning sunshine!

05.47 vaknar jag av att Nellie ligger och jollrar piggt. Tjohooo!haha Liam har aldrig vart speciellt morgonpigg och har haft gränsen vid kl 07, har han vaknat innan har han bestämt fått somna om. Men med denna lilla sessa är det totalt omöjligt! Väggen mellan vårt och Liams är ungefär lika tjockt som ett A4-papper (nej inte A5 eller något annat, just A4), varpå vid kl 06.15 dörren slås upp och lille Liam kommer in. jaaa det va bara att sätta på Rorri på tvn och försöka somna om. med betoning på försöka för det e bannemej inte lätt när man har en liten som ligger och drar en i håret och sparkar i ryggen. Så va liam hungrig me såklart och ville ha havregrynsgröt, och snäll som jag är fixar jag det och annan till nellie. Då vill han plötsligt inte ha och börjar gapa och skrika. Efter X antal gånger får han gå in och sova,helt hysterisk var han verkligen men efter ett tag lugnade han ner sig. kl 08 somnade Nellie i min famn. Då trodde jag båda sov men Liam låg där inne så snällt. Och nu vaknar nellie med..åååå proffset på powernaps! helt makalööööööööööös. Jaja..dags att vakna till liv då kanske?!

Såg förövrigt på bt.se att Djbåset på X&Y hade rasat ner i natt..troligtvis inte p.g.a kanske eller va tror ni? ;)

Inga kommentarer: