söndag 21 februari 2010

Tur i oturen, minst sagt!

När jag loggade in på bt.se nu i morse såg jag att taken på Lundbyhallen hade rasat ner! HERREGUD vi var ju där hela förmiddagen igår! Fyfan...

Ja som sagt så var vi i Lundby och kollade på Kommunens innebandyturnering, som blev inställd pga att folk inte kom, men de tappra som tagit sig ut spelade iaf:)

Efer det gick vi till Max och åt lite, sen gick jag och Liam till Noah och lekte en stund. Väl hemma var det hög tid för mig att börja göra mig iordning för Malins fest. Tack för en jättetrevlig kväll Malin! Det måste göras om:)
Idag bestämde sig såklart barnen att gå upp i ottan...även om jag va schafför igår känner ta mig tusan bakis..kanske är en mental grej? haha

Här blir det nog inte nånga knop gjorda idag..en reeedi söndag!

Ha en underbar dag allihop!

Inga kommentarer: