tisdag 11 augusti 2009

Tid och plats för vräkning bestämd!

Ja, idag blev det bestämt. Vill den envise lille tösen i magen inte titta ut av fri vilja så ska vi befinna oss hos Spec.mödravården på fredag kl 09.00. Då ska dom se hur jag och Lillasyster mår. Jag är inte helt 100% säker på att jag blir igångsatt då, men tycker det vore konstigt att få en tid igen på måndag liksom..så ska säga att jag inte överlever helgen utan måste få ut henne direkt.

Annars hos BM idag såg det bra ut som vanligt..inte så mycket att säga. Jag hade inte gått upp mer iaf, vilket är skönt. Nu har tankarna börjat vandra framåt ang. vikt och jag är tänd till tusen på att börja få kroppen fin igen! Det som stör mig mest är ju de underbara strecken jag fått på magen...blä...förhoppningsvis bleknar de..Men det e ju dagens I-landsproblem =).

Va på netto och köpte sura vingummin innan med. Mums. Nu blir det mys i soffan och förhoppningsvis sätter lite värkar igång:)

Inga kommentarer: