torsdag 27 augusti 2009

Livet som tvåbarnsföräldrar rullar på....

...i en jädrans fart! idag är Lillstrumpan (eller kanske det ska va systeryster?) TVÅ VECKOR redan! jösses vad tiden går fort. Och hon är så snäll våran lilla prinsessa. För att inte tala om vad hennes storebror är! Han vill bara gosa och bära och klappa henne mest hela tiden:) Underbara unge. Får hoppas det håller i sig någolunda iaf ett tag framöver:)

Som sagt flyger dagarna förbi och datorn är inte riktigt min prio just nu..får bli som nu, när lillan sover, liam är på dagis och jag dricker kaffe:)

Fick brev från Komvux igår, JAG ÄR ANTAGEN!
Så den 7e Sep har jag och bror min upprop på Björkäng. Like in the old days hehe. Det blir Psykologi A+B och Historia för mig denna terminen. Ska bara fixa massa med csn så det blir rätt och så med..och försäkringskassan. Man vill ju inte att det blir något fel så man blir betalningsskylldig å sån skit senare. Har snokat runt lite på blocket med å sett att det finns mycket beg. litteratur ute med, så när man får listan på böcker man ska ha är det bara att hoppas på att det finns några kvar..för ny studentlitteratur är bannemig inte billigt! uscha!

Emmaus har visst öppnat ny butik i knalleland idag..tror jag och lillan ska försöka hinna med en snabb tur dit nu innan det e dags för oss att hämta Liam på dagis. Om hon vaknar nu då vill säga..måste ju hinna med och ge henne mat med..vilket för övrigt fungerar bra! När det inte är för mycket mjölk i brösten då så de är stenhårda för då får stackarn inget tag och det gör ont som faaaaaen.

Nä, nu ska jag fixa lite här hemma så det är fint sen och man kan ägna all tid åt barnen:)

Livet som mammaledig just nu är underbart!

Inga kommentarer: