onsdag 12 augusti 2009

God morgon!

Nu sitter jag och Liam här i soffan och myser. Han vaknade vid kl 05.00 och sa att han ville till rubinen och Nooois (Noah). Stackarn. Men Steve bar tillbaka honom till sängen igen och sa att det va mitt i natten, för det var det ju och ingen av oss hade större lust med att gå upp i ottan! men halv sju hörde jag att han va vaken igen så det va bara att gå upp.

Denna vecka har ju Liam börjat som 15 timmars barn. D.vs. för er som inte vet, att han går 8-14 3 dagar jämna veckor och 2 dagar ojämna veckor. Från och med nästa vecka när steve börjar jobba igen ska han cykla upp med Liam på morgonen och jag och lillasyster hämta kl 14. Denna vecka när Steve har sin efterlängtade semester får han sova till halv åtta idag och i morgon och sen cykla med Liam och jag går upp med honom den tid han vaknar men senast kvart i sju. Lille herrn är inte snabbast på att äta direkt på morgonen så man får va beredd på att gå upp lite tidigare:)

Tvättmaskinerna är i full gång med. Lika bra att passa på nu innan magen försvinner:)

Inga kommentarer: