fredag 21 augusti 2009

Nattskift

Ja då var det dags igen. Lillan håller på att somna efter att ha ätit jättebra nu en stund. Lagt henne i sängen så ska bara se att hon somnar ordentligt innan jag med går in och sover gott. Nellie har sin säng stående i vardagsrummet. Så hade jag det med Liam också och det passar oss perfekt. Den som är uppe med lillan slumrar i soffan om det är så och den som ska sova får sova i lugn och ro. iaf tills jag har övat in mig på att amma liggandes/sovandes. Skönt att kunna sitta vid datorn/tvn med när man är uppe så man inte dör av tristess.

I morgon är det tänkt att Nellie ska träffa tokiga tanten Marlene för första gången. Natten verkar bli lugn och skön så troligtvis kan man få ut något av hela dagen i morgon och inte sova till kl halv elva som jag gjorde idag. Hela dagen blir skev när man i princip bara sover mellan 05-11 när lilla damen är pigg som en mört. Denna natten är helt perfekt dock. hon somnade kl.23 ca efter jag gett henne mat. Nu ligger hon bara och vändet och vrider sig..jösses lilla barn bara somna nu då!:)

Känns som det kommer bli endel sånna här nattinlägg om allt och ingenting..allt för att få tiden att gå.Nu får det va nog skriver för detta passet. kanske kommer ett inlägg senare i natt. Nu ska jag förhoppningsvis snart sova.

Natti Natti

Inga kommentarer: