lördag 16 maj 2009

Vad är det människan ska bevisa egentligen?

människor har väl vart galna i alla tider, och är tydligen fortfarande. Idag är det Göteborgsvarvet..2.1 MIL ska dårarna springa..och den störste dåren av alla är väl Coffe, som ska springa(?) i nya skor och utan att ha vart ute å övat innan..men som han påstår så får inte killar skoskav..sådet ska väl gå bra :D Jag och Lena ska till Göteborg senare idag, inte för att se på loppet kanske utan mer för attbara ha en lugn och mysig dag, och sol verkar vi få med:)

Steve jobbade i natt och ska ligga hemma och sova och sitta och få fyrkantiga ögon framför datorn antar jag.

Igår..då hände det inte speciellt mö..gick och la mig några timmar när jag kom hem..gud va skönt..sen fick jag ett ryck att börja städa toaletten. blev inte helt klart för jag orkade helt enkelt inte gnugga alla kakelplattorna,men är på god väg iaf:) badkaret ska jag polera nu någon dag med..kommer ihågnär jag skulle flytta från Sjöbo och inte hade gjort rent badkaret på 1.5 år ca, för det såg ju itne smutsigt ut..men jäklar va jag fick skrubba när vi flyttstäda..så det ska jag slippa nu..blir lite skrubb då och då istället så ska det nog bli bra:)


Va hände mer igår..nä..satt å glodde på film och åt godis..ganska skönt ändå men det va alldeles för tyst och tomt utan mina killar! gud va jag är lyckligt lottad som har dem alltså..hade inte överlevt annars:)

Nu har iaf en av dem kommit hem och ligger och sover..jag är uttråkad..vad gör folk hela mornarna som inte har barn? fast en sak är bra och det är att jag kan göra min pensionärssyssla utan att Liam kommer och stör nämnligen MELODIKRYSSET :D ett par koppar kaffe och hjärngympa..en bra start på en lördag:)




Nu ska jag gå och ta en låååång varm dusch


KOM IGEN ELFSBORG!

Inga kommentarer: