tisdag 19 maj 2009

en helt vanlig dag

ja det har det vart här..skola/förskola/jobb/, mat, kvällsmys, tv, sova. Jag gick fram och tillbaka till skolan idag..börjar bli lite jobbigt faktiskt..tråkigt med tanke på att det är TIO veckor kvar tills hon ska komma ut..hur ska detta sluta?! Hade det väl för bra när jag va gravid sist så får massa skit nu istället..nää vet dom som har det värre så för sluta klaga! :)


inte mer att skriva om denna dagen egentligen..

Igår dock var det fullt ös från morgon till kväll. 09.00 var det dags att befinns sig på MVC, och hurtig som jag är cyklade jag heeeela vägen :D

Lite nya siffror och mått:
Hjärtljud: 135
Blodtryck: 125/70
hb: 112, sjunkt en del så måste skärpa mig med hjärntabletterna nu!
Vikt: +14. Nu får det snart va bra:)

Bilden är tagen 16 maj:)


Efter det var det lite mys hemma innan vi drog och skrev på kontraktet till nya lägenheten. Fick prata med en jättetrevlig dam och man kände sig verkligen välkommen:) vi sa till om att vi tyckte lekplatsen utanför huset va alldeles för sliten, och hon skulle genast framföra det. We Like:)

Sen drog vi ut till Fristad för att äta middag innan vi drog hela gänget (Liam, jag, Steve, morfar och mormor) till Göteborg och Lek &Bus Landet. Liam och Steve hade lika roligt som förra gången:)

Har en bild som jag sak lägga ut därifrån men den är på steves mobil så den får jag lägga in när jag har tid och ork helt enkelt:)

Nu är det hög tid att lägga sig i sängen och ta det lugnt innan det är dags att sova.






Inga kommentarer: