onsdag 6 maj 2009

Nu var det dags!

För ex antal månader sen startade jag en blogg( som jag förövrigt inte kommer ihåg namnet på). Jag tror jag orkade skriva max 4 inlägg sen var det glömt. Varför?! i have no clue..

Brist på tid att sitta framför datorn är det ju defenitivt inte, då jag t.ex. hinner läsa andras bloggar, spionera på alla på facebook osv. Kanske tid att göra nått "vettigt" själv när jag ändå sitter här? så ja så får det bli, från och med nu ska jag bli en aktiv bloggare!

Att lägga in bilder och så är iaf en tanke jag har, för bloggen blir ju betydligt roligare då, men det är inget jag kan lova. Att ändra teckensnitt, storlek, färg och sånt kommer väl kanske också med tiden beroende på hur aktiv jag orkar vara i att lära mig :)

Idag är jag ledig från skolan så passar ju bra att sitta är och fixa och dona lite. Ska även hinna med att duscha, slänga i två maskiner tvätt, umgås med Lena innan det är dags att hämta Liam kl två.

Jomen nu är jag nog ganska nöjd med mitt första inlägg faktiskt..

3 kommentarer:

Anonym sa...

måste bara skriva lite här.. för skojs skull=)
lycka till med nya bloggen..ja ska följa den..lovar! =) kram Lena

Anonym sa...

Det ska bli spännande att följa er alla fyra genom det skrivna. Lycka til!! =) och kramar "Plastfarmor"

Anonym sa...

Ett underbart och charmigt namn på er blog föresten!!!=) PF