söndag 17 maj 2009

En underbar söndag

Ja det har jag och älsklingen verkligen passat på att ha sista dagen på vår barnfria helg. Vi låg kvar i sängen huuur länge som hellst i morse och bara myste. sånt är man inte precis bortskämd med:) Sen gick vi upp, gjorde en mumsig frukost, fixade iordning oss och drog och spelade MINIGOLF :)


jag trodde jag skulle vinna överlägset efter mina FYRA spikar, men nä, skåningen kom ikapp och det blev faktiskt lika, tur va väl kanske det eftersom ingen av oss precis tycker om att förlora :D

Efter golfen var vi hungriga och drog till Jensen´s för goooo mat, och lunchpriser som passa oss bra:) Steve passade på att ta sig en öl med i solen:)

Min snygging:)


Sen drog vi hem, städa lägenheten och hann slappa lite i soffan innan Liam och Erik kom hem. Ååååå så skönt det va att ha honom hemma igen :D


Detta har utan tvekan vart den mysigaste dagen på länge. ÄLSKAR verligen min man :D


Grattis Norge på nationaldagen eller vad man nu säger:)





Inga kommentarer: