onsdag 10 augusti 2011

Vilken bra start på terminen!

Ojoj vilken morgon! Kl 10.00 skulle vi va på förskolan. I lugn och ro gjorde vi oss iordning. Redan igår packade och märkte jag barnens kläder för att vara säker på att allt kom med. Tog på oss, låste dörren. Åh jag glömde barnens fleece inne. Sträcker ner handen för att ta fram nycklarna i handväskan. NEEEj! Jag har låst inne den!!! Jaja tänkte jag... Barnen klarar sig, de har ju regnkläder som håller dem varma. Åkte upp till förskolan, kära återseenden. Gick in och skulle ta på Nellie regnkläder. Dom ligger inte i påsen!!!! Fan... Tur det är snäll personal, nellie fick låna tröja och regnkläder. Och jag ska börja jobba på förskola?! Pinsamt svar JA! Till råga på allt är Liams stövlar fortfarande på semester i Skåne.

Nu har jag iaf vart hos Steve på jobbet och lånat hans nycklar!

Vilken morgon haha



Tezzan On The Run

Inga kommentarer: