onsdag 17 augusti 2011

Bokat och klart!!

23 september drar jag till London! Efter att ha pratat om det i flera, flera månader är det äntligen klart :D

Gårdagens inlägg, om hur irriterad man kan bli på sig själv ibland, handlade om mitt PASS! Lena ringde och skulle boka, och behövde ett nummer på mitt pass...ett pass som visst fick ut i februari! Oops...Ja det var länge sen man var utomlands när man helt glömt bort att man behöver ett... Meeeen det blev ett lyckligt slut, för nummret behövdes inte vid bokningen!! Så nu är det dags för mig att fixa nytt. Gör inte mig så mycket, mest glad att slippa visa upp den bilden, för den är verkligen HEMSK!

Inte vart utomlands (Norge och Danmark räknas inte) sen 2004! Det blir jag, Lena, Coffe och Coffes mamma så åker, ska bo hos Coffes syster, så otroligt snällt av henne!

Måste börja öva på min engelska...eller ja..på att våga prata haha

Nu måste jag ta tag i mitt pluggande!

So long!



Inga kommentarer: