måndag 29 augusti 2011

G som i Godkänd

I våras hade vi tenta i Specialpedagogik; matematik, läsning och skrivning. 30 maj var det för att vara exakt, och helt ärligt så hade min hjärna ställt in sig på sommarlov. Hade ingen motivation och noll ork. Så jag gick dit med inställningen " går det så går det". Det gick inte, 16 p var G, jag hade 13. Lite surt men va bara att tänka framåt.

Efter 8 veckors spmmarjobb hade jag 5 dagar på mig att plugga. Gick bättre än förväntat att sätta sig med böckerna och jag kom ihåg mer än jag trodde. På tentadagen åt jag lunch på stan med min kära mor. Vi var bara tre från min klass som skulle göra om, kändes väl sådär haha. Man hade 3 timmar på sig, jag satt 1,25. Tre veckor har lärarna på sig att rätta. Vart inne och kollat mina poäng varje kväll i en vecka nu, och ikväll hade dom äntligen kommit in!!!

SÅ JÄVLA GÖÖTT!!

Skönt att börja termin 6 av 7 utan att ligga efter med något!

Nu ska jag lägga mig och kolla PAradise hotel Danmark tills jag somnar, tack och hej!



Tezzan On The Run

Inga kommentarer: