tisdag 9 augusti 2011

hej vardag!

idag är det sista dagen för barnen på deras sommarlov. Liam ser verkligen fram emot att börja igen! Klart han gör eftersom han ska börja på avdelningen för de största barnen, kung på förskolan!

Idag trotsade vi vädergudarna och gick till djurparken. Vart där för tok för få gånger i sommar, men får skylla på att det vart kasst väder när jag vart ledig. Eller Nått. Iaf lyxade vi till det och barnen fick rida på hästarna! Nellies första gång, hon var så duktig! Liam har ridit ett par gånger innan och man ser att han gillar det. Dock får vi göra det SÄLLAN så vi inte framkallar något intresse för det. Varken jag eller Steve har lust med något som har med hästar att göra.. usch..

Sen åkte vi ut till Fristad och fikade hos min farmor och farfar, alltid mysigt! Väl hemma igen klippte jag Liams hår. Ren och fin när man börjar höstterminen:)

Nu blir det lite fix här hemma innan jag sätter mig i soffan och glor ett par timmar.

Ha det gött!!

Inga kommentarer: