tisdag 30 november 2010

Good evning!

Ordningen är återställd. Liam har kommit hem igen med buller och bång :) Vi firade hans hemkomst med ett besök på Mcdonalds. Jösses ungen va upp och ner och överallt haha, men man såg att han var glad att vara hemma:) Väl tillbaka på Alidebergsgatan la vi Nellie i sin säng och vi andra tre la oss i dubbelsängen och kollade på "att tämja en drake" eller va den nu heter, en riktigt bra film faktiskt:)

I går fixade jag Borås Tidning prenumeration; ett år för 99/mån utan tvång till längre bindningstid. Ett klipp för personer under 27. Riktigt bra! Får se om det blir som min bästa Lena sa, att man kommer bli beroende :D isåfall får man väll hoppas att de har kvar erbjudandet nästa år med, för det r ju tack gode gud inte riktigt inom snar framtid jag fyller 27 :D

Sitter och kollar på Paradise Hotel..dessa pakter o intriger...fattarinte ens varför jag envisas med att kolla varje avsnitt :D

I morgon är det tillbaka till pluggverkligheten, men har verkligen tagit vara på denna dagen med myyyyyys med världens bästa och goaste lilla dotter! Å vad jag älskar min familj! Hade inte bytt ut mitt liv för allt i världen, med världens bästa familj, släkt och vänner <3

Inga kommentarer: