lördag 27 november 2010

Tonight´s gonna be a good night!

God morgon!
Här sitter jag med tända ljus, en kanna kaffe och veckans Paradise hotel avsnitt på tvn. Nellie sitter och pysslar med lite smått och gott på sitt rum och Steve sover gott. Liam är i Skåne och blir bortskämd över helgen, och det är speciellt på morgonen man märker att han är borta..det är en konstig känsla. Kanske beror det på att Liam tycker det är jobbigare att åka nu, medveten om vad som händer. Han säger att han kommer sakna oss sååå mycket och får tårar i ögonen. Min lille plutt! Men man vet ju att han har det hur bra som hellst när han är där så får se det som ett tillfälle att ha lite lugnare tempo på dagarna helt enkelt, och det passar ju bra såhär i adventstider och allt.

I dag ska Steve spela fotbollsturnering i Sjuhäradshallen hela dagen, och jag och Nellie ska...jag vet inte..fixa och dona lite:)

Ikväll ska jag ut med massa goa flickor och fira! Sandra fyllt år, så ska ut och äta, discobowla och sen får man se om det blir utgång på det. kommer bli riktigt roligt! Det blir att jag passar på att fira min Tenta med, som gick så sjukt otroligt bra! :D Heja heja mig!

På tal om ingenting, undra om man ska ta ner jullådan från vinden idag....kommer inte ihåg hälften av alla adventssaker vi har, kan ju bli intressant haha

Ha en underbar helg,och ta vara på era nära och kära! <3

Inga kommentarer: