tisdag 30 november 2010

Morsning!

Det var en himla tur att jag intalade mig att vara frisk, för nu mår jag bra!:D

Jag och Nellie har hemmamys idag och i eftermiddag kommer Liam äntligen hem! Innan dess ska vi hinna en sväng till Högskolan, lämna lite böcker till en behövande student och fixa studerandeintyg till mig. Varför jag behöver det? Det kanske jag kan skriva om lite senare, men avvaktar för mer info:)

Det ser ut att bli en fin dag idag..iaf om man håller sig inne haha. Min kära farmor och farfar åkte till Egypten tidigt i morse. 2 veckor ska dom va borta...bitter? avis? va? jag? JAAAA
Å det hade vart riktigt underbart att åka iväg och samla krafter...har ju för 17 inte vart utomlands sen 2004..det borde vara olagligt..eller nä nu ljög jag, var ju i Danmark på en liten dagstur med min mor och barnen i somras :D

Nä nu ska jag sätta fart här tror jag....tvätten behövs hängas..har vart en buse och bokat tvättstugan ända till kl 17 idag, skönt att slippa stressa hem bara för att hämta tvätt om man skulle få för sig att åka på äventyr eller nått.

Take care!

Inga kommentarer: