torsdag 15 september 2011

Upp och ner ner och upp

Ja jag vet att jag är otroligt dålig på att blogga ibland. Dock har jag inte svar på varför, är ju inte precis så att jag varken har tid eller inte har något att skriva om, för det händer ju saker hela tiden!!

Men en sammanfattning om livet nu då:
• på lördag är det hockeypremiär! GRATIS inträde, vi ses väl där?
• Nellie har börjat sjunga massa, bl.a. Låten jag skrev som titel på detta inlägg
• Nästa fredag åker jag till London!!
• I helgen ska barnen sova hos mormor och morfar, vi ska roa oss med att rensa förrådet här hemma! På tiden att börja fixa inför flytten 1 nov. Längtar!!
• skolan rullar på som den ska. Tufft men jag har kontroll.

Ja det var nog allt för denna gång. Slänger in en bild på mina små Godingar också!



Tezzan On The Run

Inga kommentarer: