måndag 19 september 2011

too cool for school

morsning!
Nu sitter jag i skolan. På föreläsning ja..så busigt av mig! Nä men denna dagen går nog till historien som den tråkigaste dagen på dessa snart tre år jag gått här på högskolan! MEN bara en timme kvar nu. Sen ska jag klippa mig!! Äntligen. Hade ju tänkt slinga och färga också men det hinns inte med idag tyvärr. Ville vara snygg i håret när jag åker till London, men en klippning är ju bättre än ingenting! Skönt att Steve kunde sluta lite tidigare och hämta barnen.

Senare i kväll när barnen lagt sig och Steve är på träning ska jag bannemej ta tag i de sista lådorna från vinden så det är klart! Alla barnkläder är färdigsorterade, så är mest gamla "nostalgi" saker och blandad skit kvar..det som tar tid kan jag tänka mig... men det är ändå kul att gå igenom gamla minnen!

Sådär ja då hade 3 minuter av föreläsningen gått...

Inga kommentarer: