tisdag 20 september 2011

titel?

åh vad det är svårt att komma på en titel ibland, speciellt om man inte riktigt vet VAD man ska skriva! Hur som hellst. Skolan just nu är skittråkig, som jag nämner i varje inlägg jag gör! Men man får tänka positivt, det är faktiskt sista gången jag går i skolan den 20 september t.ex...om ett år är jag utexaminerad förskollärare och jobbar förhoppningsvis med något någonstans som jag älskar! Men fram tills dess är det mycket som händer!!

T.ex. åker jag ju till London på fredag. Trodde jag skulle ha resfeber med tanke på hur jäkla länge sedan det var jag var utomlands! Men jag är lugn..lite för lugn kanske med tanke på att jag inte har några rena kläder..inte någon väska heller..meeeeen det brukar alltid lösa sig så ska nog gå bra nu med! Bara Lena hinner bli frisk!!!!!! Inte kul att åka på semester och inte kunna/få prata. Håller tummarna att du blir bättre snart!

I morgon är det onsdag. En onsdag då den stora guldmatchen skulle spelas. Nu vet ju alla som är någorlunda intresserade av fotboll att så är inte fallet... Match blir det ju i.o.f men guldet är väl redan hemma i Helsingborg. Steve ska gå på matchen, och jag får besök här hemma av min familj! ska bli riktigt mysigt faktiskt! tydligen ska HIF ha hela kortsidan häråt (mot knalleland), så dom LÄR ju höras hit! Blir att stänga balkongen med andra ord.

lite flyttförberedelser har det hunnits med här idag med, burit upp alla färdigpackade lådor tillbaka på vinden. På torsdag ska min snälla farfar komma hit och hjälpa oss slänga allt skräp. Ibland skulle man ha en större bil haha.

Nu ska jag sluta skriva massa babbel. Dags att slänga sig i soffan och kolla lite hockey. Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: