fredag 16 september 2011

God morgon!

Sitter i sängen med min kaffekopp och läser Borås tidning. Skönt att ta det lite lugnt på morgonkvisten och inte behöva stressa. Vi har "bara" grupparbete i skolan idag så bestämde att vi skulle börja 10. Personligen gillar jag att börja tidigt, min hjärna fungerar bättre då, plus att jag är ju uppe 06.30 och skickar iväg familjen nästan varje morgon. Men man får offra sig för sina studiekompisar som inte har barn och älskar sovmorgon! Jag förstår dem haha

I eftermiddag ska jag och barnen överraska pappan i familjen med något gott innan han åker och tränar. Steve måste vara världens bästa tränare!! Han ställer upp både för sitt och andras lag, både på planen och utanför. En mycket stolt coachsambo är jag verkligen! Vill man bli något stort måste man satsa!! Dock får man offra mycket tid, men det kommer förhoppningsvis vara värt det i slutändan.

Nu ska jag kolla lite Nyhetsmorgon innan det är dags att börja göra sig iordning.

Ha en fin dag!!

Här sitter Nellie i Almåshallen och kollar när pappas basketlag spelade cup i helgen. Där de förövrigt kom på en hedrande andraplats!



Tezzan On The Run

Inga kommentarer: