tisdag 20 september 2011

Tisdag 20 september 2011

god morgon!
Nu sitter jag åter igen i skolan. Hoppas på en roligare dag idag, för gårdagen var som sagt skittråkig! I Går efter skolan gick jag och klippte mig, var verkligen behövligt! Fattar inte att jag aldrig kan lära mig att gå till frisören regelbundet! hur svårt ska det vara liksom... anyway, hade tänkt färga och slinga med men tiden fanns inte. IAf skönt att va nyklippt när man åker på Weekend!

Efter frissan igår åkte jag hem, nattade barn och började rensa lådor. Min Nostalgilåda. Herregud så mycket skit! Men även massa underbara minnen, gamla dagböcker från gymnasiet, massa partybilder och massa annat skoj. Ringde Lena och läste högt lite ur dagboken från våren 2003. Så länge sen men ändå känns det som igår.

Nu ska jag lyssna på fröken!

Inga kommentarer: