tisdag 9 juni 2009

Ska skärpa mig!

Förlåt Lena, jag LOVAR att jag ska bli bättre på att skriva framöver!:)

Helgen ja..I fredags packade Steve och Liam sina väskor och drog med tåget mot Sydliga vidder, skåneland med andra ord. mycket exotiskt. Steve skulle till Andreas och spela tills ögonen ploppa ut och Liam till Farmor och Farfar. De verkar ha haft det bra där nere,men erkänner att dom saknade mamma lite, bäst för dom :D

Här hemma under tiden har jag gjort allt annat än legat på latsida, och GUD va skönt det är nu när det e klart! eller ja, klart och klart..men en bra bli påväg:)
mamma var här hela dagen i lördags och hjälpte mig sanera sovrummet, hon är min egna lilla städtant, som direkt hämtad ur "rent hus". På kvällen plockade jag upp den andre gräsänkan Lena och drog upp till Marlene och Chrille för att kolla på den viktiga matchen Sverige-Danmark..vi vet ju alla hur den historien slutade..hursomhellst var det en trevlig gettogether:)
Söndag och Måndag innehöll inte speciellt mycket mer än städ städ städ.

Nu är mina killar hemma igen, huset är städat och Det är faktiskt sol ute:) Idag blir det troligtvis Djurparken för mig och lilleman, men han måste sova först för han har bara sovit 21.30-ca 06.15. Sånna tider accepteras ej i detta huset förräns lillasyster är ute:)

Nu börjar Liam tröttna på att leka själv där inne. Han bärjar förresten bli bättre på att roa sig själv. SKÖNT!

XoXo

Inga kommentarer: