söndag 14 juni 2009

fixa fixa fixa

ja det känns som det är det enda jag har gjort denna veckan, men jag har haft ritkigt roligt måste jag säga. Först hela lägenheten och igår var mamma här och hjälpte oss att rensa HELA förrådet! Herregud va skit...men vi var på rätt humör och idag bär det av till sopstationen och slänga allt. typ 8 påsar till insamling och lika många som bara ska slängas. sååå skönt att ha det gjort nu innan flytten:) som belöning åkte vi och köpte Donken mat för Steve ville så gärna ha dedär glasen de har nu. mamma stannade till kl 23, trevligt trevligt:)

Vi köpte en vagn till lillasyster igår med :D en röd jättefin som vi hittade på blocket. den blir perfekt. Vaknade av att jag låg och undrade om det verkligen va någon lift till den..måste gå ner och kolla sen..annars får vi helt enkelt ta den gamla en tag:)

Steve har fått sovmorgon idag och i morgon är det min tur:) fast liam va väldigt snäll mot mig haha. han har inte gått upp efter sju en enda dag tidigare i veckan men idag vaknade han kl NIO :D så jag fick mig allt sovmorgon jag med. tack älskling:)

Inga kommentarer: