måndag 1 juni 2009

En bild säger mer än tusen ord..

..så det får bli lite bilder istället för massa onödig text.
Två helger på raken har vi vart i stugan i Gårvik. "Mormor" har också vart med och det har vart riktigt mysigt! Vi har grillat, spelat, kort, lekt, solat, vart på Havets Hus, en sväng på bryggan i Smögen, badat (inte i havet än dock).Men ja du hör ju, livet kan inte bli så mycket bättre än så:) Förra helgen var faktiskt första gången Steve va där och orden -" hade jag vetat att det va SÅHÄR fint här hade vi ju åkt tidigare" säger ju ganska mycket:) Det får bli många mysiga stunder här i sommar. Då kommer dock min farmor och farfar vara där, men det är trevligt det med; barnvakter, kortspelsutmanare och gott sällskap helt enkelt:)

Nu några bilder med då :)



Ja, man ser ju ut som man gör men det bjuder jag på

Liam leker bläckfisk utanförHavets Hus


Posering utanför Havets Hus


Skuggor på bryggan


Världens bästa Karlsson

Ja vad ska man säga, det är ju underbart :)Liam och Mormor strögar på bryggan i solskenet

Ja det va lite av allt som hänt de sista veckorna. Nu när det är så fint väder och (tyvär) mycket att göra i skolan har mitt skrivande kanske blivit lite lidande..men jag ska försöka ta tag i mitt liv igen jag LOVAR!

I morgon har jag prov, wish me luck!

XoXo

Inga kommentarer: