fredag 14 oktober 2011

Tiden går för fort!




Idag tog jag och barnen mysmorgon. Var på förskolan kl 9 istället för 07.30, skönt! Sitter här hemma och har det allmänt lugnt och skönt. Fixar lite, pl
uggar lite. De håller på och fixar garagen i huset, låte
r som fasen. Typiskt att de ska hålla på när man väl är hemma ett par dagar... menmen är väl bara att gilla läget antar jag!

Steve är iväg hela helgen, de ska på RM i Stockholm, han och basketlaget. Heja heja! Blir tomt utan honom här dock..men vi överlever! Efter denna helgen ska han kunna skippa träningar på kvällarna så vi kan fixa resten av lägenheten tillsammans, skönt! kanske jag kan få passa på att hitta på något nån kväll med, har ju förvandlats till en soff
pota
tis! eller ja inte riktigt kanske, men en hemmapotatis iaf! Ikväll ha

r Liam beställt chips till fredagsmys, älskar fredagar när han får vara uppe lite längre och bara mysa <3

Måste till skolan en sväng idag och kopiera lite papper till praktiken, posta brev och ev. möta upp Malin, som för övrigt har BF (beräknat födelsedagtum) idag! ÅÅÅ vad jag ser fram emot att träffa den lille bebben! Första vännen jag haft länge som får barn, så det är ju extra stort!

Näääe va jag snackar massa goja...Over and out!
Du kan få se lite blandade bilder som avslutning om du vill!
Kvällsmat i soffan är lyxigt

Kärlek i London

Släktfika; Tea och Nellie

Inga kommentarer: